четвер, 7 травня 2020 р.

Оголошення для батьків майбутніх першокласників


Шановні батьки майбутніх першокласників!
Прощу надати мені документи про зарахування Ваших дітей учнями 1-го класу.
Це Ви можете зробити он-лайн (адреса електронної пошти школи: 37624934@gmail.com) або після карантину.
Згідно з Порядком зарахування, відрахування та переведення учнів до державних та комунальних закладів освіти для здобуття повної загальної середньої освіти, терміни прийому документів для зарахування до закладу визначають органи місцевого самоврядування та місцеві органи виконавчої влади.
Дата буде додатково повідомлена.
Наступні документи:
1. Заява (Зразок додається).
2. Копія свідоцтва про народження Вашої дитини.

З повагою директор школи Ганна Калініченко

Зразок заяви.
Директору
Іванівської ЗОШ І-ІІІ ст.
Калініченко Г. Й.
_________________
(Прізвище та ініціали одного з батьків)
_________________
(Адреса)
Заява
Прошу зарахувати мою дочку (мого сина), (прізвище, ім’я, по батькові дочки (сина)), (дата народження) народження, до 1 класу. Даю згоду на обробку моїх персональних даних та даних моєї дочки (мого сина), у порядку встановленому чинним законодавством.
До заяви додаю:
1. Копію про народження дитини.
2. Медичну довідку за формою № 086-1/0.


«__» ______ 20___ р.                                                      (підпис)

Немає коментарів:

Дописати коментар